VIP
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:26, 21 Sty 2011 Temat postu: G2NK Mod Returning |
|
|
|
Mod Returning to jeden z największych (jeżeli nie największy ) modów do gothica 2 nk .
Nazwa: Gothic II: Returning
Nazwa polska: Gothic II: Powraca
Twórcy: Trazege, GAV (T&G)
Wersja językowa: Rosyjska
Spolszczenie: brak
Dubbing: jest
Zmiany które oferuje mod(uwaga treści poniżej nie napisałem ja )
* W addonie są 23 światy włączając w to 3 istniejące, w starych lokacjach dostrzec możemy zmiany, największe w Górniczej Dolinie i Khorinis. Ogólnie rzecz biorąc świat Gothic'a stał się wystarczająco wielkim.
* Fort Paladynów
* Dolina Cieni
* Nekropolia
* Miasto Orków
* Zapomniana wyspa
i wiele innych (ja sam znalazłem gdzieś z 15 tych nowych lokacji)
* Są Questowe lokacje - czyli, żeby w nich być trzeba przejść jakąś misję, albo kilka misji.
* Zmiany w świecie dostrzeżemy w:
- Jarkendarze - mało zmieniony ale jest kilka ukrytych ważnych miejsc
- Khorinis'ie - dodano wiele rzeczy, zobaczcie lepiej sami
- Irdorath'cie - żeby wejść do jaskiń do Świątyni musimy przejść przez Orków
- W addonie poprawiono też grafikę tekstur, powiększone zostały z 512x512 na 1024x1024
* W addonie zostały dodane możliwości dołączenia do gildii:
- Gildia z obozu na bagnie
- Magowie wody
- Nekromanci
- Dodano wiele pobocznych gildii typu piraci albo gildia złodzieji
- Gildia Zabójców
- Gildia Kupców
- Wolni Myśliwi
* Ponad 100 NPC - jak i neutralni tak i potrzebni w przejściu gry
* Ponad 200 nowych Questów, czyli wielka gałąź misji która wplata się w fabułę gry.
* Pozmieniano parametry i właściwości wszystkich potworów np. szkieletowi w ogóle nie zadany obrażeń strzałami, mniejsze obrażenia zadamy mieczem ale broniami obuchowymi i tp. zadamy normalny dmg. Dodano też kilka unikalnych potworów za których bohater będzie dostawał różne bonusy.
* Pozmieniane zostały orkowie, chodzą z zmienionych teksturach zbrój oraz z nowymi broniami. Niektórzy z orków używają też kusz. Teraz występuje tu hierarhia orków:
- Zwykły
- Myśliwy
- Bandyta
- Zwiadowca
- Wojownik
- Uruk-hai (tu też występuje hierarhia)
- Szamani (tak samo jak z Uruk-hai'ami)
* Smoki ! Jest to teraz najtrudniejszy przeciwnik ze wszystkich (prawie ze wszystkich) - pozmieniane zostały ich parametry oraz AI. Teraz za darmo te zwierzątka nie rozwalimy - spali do cholery! W zwalczeniu ich pomaga szereg przedmiotów jakie zdobędziemy w grze.
* Wprowadzony został Respawn potworków w rozdziałach. Nawet "Skoksanemu" Bezimiennemu będzie ciężko, wraz z przejściem rozdziału potworki stają się mocniejsze.
* Bronie i Amunicja:
- Dodano wiele broni z unikalnymi właściwościami i teksturami
- Dodano wiele zbrój
- Ulepszane zbroje będą mieć unikalne tekstury
- Niektóre zbroje nie tylko będziemy mogli ulepszyć w kuźni ale też innymi możliwościami. Będzie możliwość wykucia sobie nowej zbroji, np. zbroja z magicznej rudy i nie tylko.
- Dodano możliwość tworzenia strzał i bełtów (nie tylko zwykłe ale też z właściwościami magicznymi)
* Magia i runy
- Dodano wiele run oraz całkowicie nowych czarów - w większości przypadków unikalnych które będziemy mogli dostać wraz z wypełnianiem Questów albo po prostu będą przez nas odnajdywane
* Przedmioty i ekwipunek:
- Dodano wiele nowych rzeczy - książek, eliksirów, artefaktów, pierścieni i innych
* Balans gry i Umiejętności:
- Dodano nową umiejętność dla naszego bohatera - wytrzymałość. Wpływa na jego umiejętność zachowywać swoje siły w zależności od tego, jaką broń i jaki jego tym jest obecnie używany. Strata punktów wytrzymałości doprowadza do zmniejszenia życia Beziego, a więc możemy umrzeć od przemęczenia. Odzyskać wytrzymałość możemy za pomocą np. różnych roślin i eliksirów albo snu.
- Za umiejętności typu siła albo zręczność zapłacimy teraz sowicie złotem. Złoto w tym dodatku będziemy na prawdę bardzo cenić
- Magia - teraz zaistniały typy magii: Mag ognia może uczyć się tylko magii ognia, a mag wody tylko magii wody i td.
- Dodana unikalna magia dla Gildii obozu na bagnie oraz magię Nekromantów.
- Dla strażników świątynnych stworzono teraz swoją własną magię, tak samo jak u paladynów była ona w oryginalnej wersji.
- Istnieje możliwość nauczenia się pradawnej magii - przy tym dla każdego, łowcom smoków, paladynom i tp. Jednak aby nauzyć się jej trzeba przejść jeden dosyć trudny i pokręcony Quest.
- Dodano możliwość wydobycia magicznej rudy
- Teraz możemy tworzyć różne "Jointy". Jedyne co musimy mieć to recepty.
- Gdy ostrzymy broń, w zależności od naszego doświadczenia stworzymy broń różnej jakości.
- Dodano nowa umiejętność - Demonologia (dostępna tylko dla Nekromantów)
- Długość snu teraz nie zależy od niczego, bohater może pospać 15 min (bezsenność) albo też przespać cały dzień
- Bohater teraz będzie mógł nauczyć się języka demonów oraz przeczytać księgi poszukiwaczy.
* Interface:
- Wygląd gry został całkowicie zmieniony.
- Dwie możliwości instalacji Addona, EXE oraz MOD.
- Usunięto wiele bugów.
I WIELE INNYCH !!!
EDIT: Link do pobrania moda worldofgothic.ru/dl/files.php?cat=45
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hagen56 dnia Nie 21:26, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy |
|
|