Forum www.worldgothicteam.fora.pl Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
G2NK Mod Returning

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.worldgothicteam.fora.pl Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Hagen56

VIP


VIP
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 22:26, 21 Sty 2011    Temat postu: G2NK Mod Returning

Mod Returning to jeden z największych (jeżeli nie największy ) modów do gothica 2 nk .


Nazwa: Gothic II: Returning
Nazwa polska: Gothic II: Powraca
Twórcy: Trazege, GAV (T&G)
Wersja językowa: Rosyjska
Spolszczenie: brak
Dubbing: jest


Zmiany które oferuje mod(uwaga treści poniżej nie napisałem ja )



* W addonie są 23 światy włączając w to 3 istniejące, w starych lokacjach dostrzec możemy zmiany, największe w Górniczej Dolinie i Khorinis. Ogólnie rzecz biorąc świat Gothic'a stał się wystarczająco wielkim.
* Fort Paladynów
* Dolina Cieni
* Nekropolia
* Miasto Orków
* Zapomniana wyspa
i wiele innych (ja sam znalazłem gdzieś z 15 tych nowych lokacji)
* Są Questowe lokacje - czyli, żeby w nich być trzeba przejść jakąś misję, albo kilka misji.
* Zmiany w świecie dostrzeżemy w:
- Jarkendarze - mało zmieniony ale jest kilka ukrytych ważnych miejsc
- Khorinis'ie - dodano wiele rzeczy, zobaczcie lepiej sami
- Irdorath'cie - żeby wejść do jaskiń do Świątyni musimy przejść przez Orków
- W addonie poprawiono też grafikę tekstur, powiększone zostały z 512x512 na 1024x1024

* W addonie zostały dodane możliwości dołączenia do gildii:
- Gildia z obozu na bagnie
- Magowie wody
- Nekromanci
- Dodano wiele pobocznych gildii typu piraci albo gildia złodzieji
- Gildia Zabójców
- Gildia Kupców
- Wolni Myśliwi
* Ponad 100 NPC - jak i neutralni tak i potrzebni w przejściu gry
* Ponad 200 nowych Questów, czyli wielka gałąź misji która wplata się w fabułę gry.
* Pozmieniano parametry i właściwości wszystkich potworów np. szkieletowi w ogóle nie zadany obrażeń strzałami, mniejsze obrażenia zadamy mieczem ale broniami obuchowymi i tp. zadamy normalny dmg. Dodano też kilka unikalnych potworów za których bohater będzie dostawał różne bonusy.
* Pozmieniane zostały orkowie, chodzą z zmienionych teksturach zbrój oraz z nowymi broniami. Niektórzy z orków używają też kusz. Teraz występuje tu hierarhia orków:
- Zwykły
- Myśliwy
- Bandyta
- Zwiadowca
- Wojownik
- Uruk-hai (tu też występuje hierarhia)
- Szamani (tak samo jak z Uruk-hai'ami)
* Smoki ! Jest to teraz najtrudniejszy przeciwnik ze wszystkich (prawie ze wszystkich) - pozmieniane zostały ich parametry oraz AI. Teraz za darmo te zwierzątka nie rozwalimy - spali do cholery! W zwalczeniu ich pomaga szereg przedmiotów jakie zdobędziemy w grze.
* Wprowadzony został Respawn potworków w rozdziałach. Nawet "Skoksanemu" Bezimiennemu będzie ciężko, wraz z przejściem rozdziału potworki stają się mocniejsze.
* Bronie i Amunicja:
- Dodano wiele broni z unikalnymi właściwościami i teksturami
- Dodano wiele zbrój
- Ulepszane zbroje będą mieć unikalne tekstury
- Niektóre zbroje nie tylko będziemy mogli ulepszyć w kuźni ale też innymi możliwościami. Będzie możliwość wykucia sobie nowej zbroji, np. zbroja z magicznej rudy i nie tylko.
- Dodano możliwość tworzenia strzał i bełtów (nie tylko zwykłe ale też z właściwościami magicznymi)
* Magia i runy
- Dodano wiele run oraz całkowicie nowych czarów - w większości przypadków unikalnych które będziemy mogli dostać wraz z wypełnianiem Questów albo po prostu będą przez nas odnajdywane
* Przedmioty i ekwipunek:
- Dodano wiele nowych rzeczy - książek, eliksirów, artefaktów, pierścieni i innych
* Balans gry i Umiejętności:
- Dodano nową umiejętność dla naszego bohatera - wytrzymałość. Wpływa na jego umiejętność zachowywać swoje siły w zależności od tego, jaką broń i jaki jego tym jest obecnie używany. Strata punktów wytrzymałości doprowadza do zmniejszenia życia Beziego, a więc możemy umrzeć od przemęczenia. Odzyskać wytrzymałość możemy za pomocą np. różnych roślin i eliksirów albo snu.
- Za umiejętności typu siła albo zręczność zapłacimy teraz sowicie złotem. Złoto w tym dodatku będziemy na prawdę bardzo cenić
- Magia - teraz zaistniały typy magii: Mag ognia może uczyć się tylko magii ognia, a mag wody tylko magii wody i td.
- Dodana unikalna magia dla Gildii obozu na bagnie oraz magię Nekromantów.
- Dla strażników świątynnych stworzono teraz swoją własną magię, tak samo jak u paladynów była ona w oryginalnej wersji.
- Istnieje możliwość nauczenia się pradawnej magii - przy tym dla każdego, łowcom smoków, paladynom i tp. Jednak aby nauzyć się jej trzeba przejść jeden dosyć trudny i pokręcony Quest.
- Dodano możliwość wydobycia magicznej rudy
- Teraz możemy tworzyć różne "Jointy". Jedyne co musimy mieć to recepty.
- Gdy ostrzymy broń, w zależności od naszego doświadczenia stworzymy broń różnej jakości.
- Dodano nowa umiejętność - Demonologia (dostępna tylko dla Nekromantów)
- Długość snu teraz nie zależy od niczego, bohater może pospać 15 min (bezsenność) albo też przespać cały dzień
- Bohater teraz będzie mógł nauczyć się języka demonów oraz przeczytać księgi poszukiwaczy.
* Interface:
- Wygląd gry został całkowicie zmieniony.
- Dwie możliwości instalacji Addona, EXE oraz MOD.
- Usunięto wiele bugów.

I WIELE INNYCH !!!

EDIT: Link do pobrania moda worldofgothic.ru/dl/files.php?cat=45
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hagen56 dnia Nie 21:26, 23 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.worldgothicteam.fora.pl Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin